ZA ┼╗YCIEM


Kodowanie lewej półkuli. 04-24
Zadania usprawniaj─ůce lew─ů p├│┼ékul─Ö m├│zgu.

─ćwiczenia oddechowe i relaksacyjne. 04-23
Kilka praktycznych porad i wskaz├│wek jak mo┼╝na niwelowa─ç stany emocjonalne u dzieci poprzez relaksacj─Ö. ─ćwiczenia w opracowaniu neurologopedy Moniki Maciaszek.

Orientacja przestrzenna. 04-23
Dzieci codziennie s┼éysz─ů poj─Öcia okre┼Ťlaj─ůce orientacj─Ö przestrzenn─ů (za, nad, na, pod, pomi─Ödzy, obok, po lewej, po prawej) jednak nie zawsze je rozumiej─ů. Kszta┼étowanie si─Ö u dziecka orientacji przestrzennej jest procesem z┼éo┼╝onym i sk┼éada si─Ö na nie wiele r├│┼╝norodnych czynnik├│w. Najwa┼╝niejszym z nich jest ┼Ťrodowisko rodzinne i najbli┼╝sze otoczenie. Dlatego zach─Öcam do ─çwicze┼ä ­╝Öé.

Przyjemne zabawy grafomotoryczne. 04-22
Zapraszamy do wsp├│lnej zabawy z ma┼éymi  dzie─çmi z wykorzystaniem materia┼é├│w dost─Öpnych w ka┼╝dym domu.

─ćwiczymy rozpoznawanie figur geometrycznych. Przy okazji doskonalimy sprawno┼Ť─ç manualn─ů, rozpoznajemy kolory ! 04-17
Proste ćwiczenia w rysowaniu i rozpoznawaniu kolorów dla najmłodszych. Zachęcamy do wspólnej zabawy !


  1 2 »