MEN: Zmiany w kierunkach polityki oświatowej państwa na rok 2020/2021

Na podstawie art. 60 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910, ze zm.), w podstawowych kierunkach realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2020/2021– sformułowanych w piśmie DKO-WNP.4092.50.2020.DBz 3 lipca 2020 r. – dokonuję zmiany polegającej na wskazaniu dodatkowego kierunku:

6. Uwzględnienie w procesach edukacyjnych wymagań egzaminacyjnych dotyczących egzaminu ósmoklasisty i egzaminu maturalnego przeprowadzanego w roku 2021.

Czytaj również

Zapytanie ofertowe nr 5/2024 na zakup oprogramowania

5 września 2024

Zapytanie ofertowe nr 5/2024 na zakup oprogramowania Biofeedback Verim i szkolenie kadry pedagogicznej w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Znak sprawy: PCE/327/IX/2024 Kamienna Góra, dnia 05 września 2024 r. Zaproszenie do złożenia oferty. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2024, poz.1320 ) zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Zakup oprogramowania Biofeedback Verim i szkolenie kadry pedagogicznej w Powiatowym Centrum Edukacji”. Nazwa i adres Zamawiającego: Powiat Kamiennogórski – Powiatowe Centrum Edukacji Papieża Jana Pawła II 17 58 – 400 Kamienna Góra Tel. 75 645 02 44, kom. 601646072 mail: pcekamgora@o2.pl Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oprogramowania Biofeedback Verim ( 1 sztuka ) oraz przeszkolenie kadry pedagogicznej ( 11 osób ) w zakresie pracy z zakupionym systemem Biofeedback Verim w Powiatowym Centrum Edukacji  w Kamiennej Górze.
Zamówienie ma na celu wykonanie następujących prac:
  1. Dostarczenie oprogramowania Biofeedback Verim.
  2. Przeszkolenie 11 pracowników w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze.
  3. Wydanie zaświadczeń o odbytym szkoleniu.
Termin realizacji zamówienia: do 31 października 2024 r. Termin składania ofert upływa w dniu  30 września 2024 r. o godz. 12.00 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 września 2024 r. o godz. 12.30 w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Edukacji, ul. Papieża Jana Pawła II 17, 58 – 400 Kamienna Góra lub mailowo: pcekamgora@o2.pl z dopiskiem: „Zakup oprogramowania Biofeedback Verim i szkolenie kadry pedagogicznej w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - najniższa cena. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: - wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1, Płatność za wykonanie usługi nastąpi jednorazowo po zakończeniu usługi i odbiorze przez zamawiającego, przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze Bernarda Kurczewska

czytaj dalej »

Ogłoszenie

30 sierpnia 2024

W dniu 29 sierpnia 2024 roku na placu przed Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną znaleziono kartę  Banku Credit Agricole. Karta jest podpisana imieniem i nazwiskiem. Właściciel może odebrać kartę w godzinach pracy sekretariatu Poradni.

czytaj dalej »

Zapytanie ofertowe nr 4/2024 na zakup i wymianę lamp oświetleniowych

29 sierpnia 2024

Zapytanie ofertowe nr 4/2024 na zakup i wymianę lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Znak sprawy: PCE/207/VIII/2024 Kamienna Góra, dnia 06 sierpnia 2024 r. Zaproszenie do złożenia oferty. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2021, poz.1129 ) zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Zakup i wymianę lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”. Nazwa i adres Zamawiającego: Powiat Kamiennogórski – Powiatowe Centrum Edukacji Papieża Jana Pawła II 17 58 – 400 Kamienna Góra Tel. 75 645 02 44, kom. 601646072 mail: pcekamfgora@o2.pl Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i wymianę lamp oświetleniowych w pomieszczeniach Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze.
Zamówienie ma na celu wykonanie następujących prac:
  1. Dostarczenie i zamontowanie lamp oświetleniowych sufitowych w poszczególnych pomieszczeniach budynku PCE:
Parter: Korytarz – 2 lampy, Wypożyczalnia – 4 lampy, Sala – 9 lamp, Gabinet pedagoga 1 – 2 lampy, Sala integracji sensoryczne – 2 lampy. I Piętro: Pokój nauczycielski – 2 lampy, Gabinet psychologa 1 – 3 lampy, Poczekalnia – 3 lampy, Gabinet psychologa 2 – 2 lampy Gabinet logopedyczny 1 – 3 lampy, Gabinet pedagogiczny – 2 lampy, Gabinet logopedyczny 2 – 2 lampy, Korytarz – 2 lampy, Gabinet psychologa 3 – 3 lampy. Ogółem 41 lamp. Oględzin pomieszczeń można dokonywać od poniedziałku do piątku w godzinach: 8 – 15. Termin realizacji zamówienia: do 31 października 2024 r. Termin składania ofert upływa w dniu  30 września 2024 r. o godz. 12.00 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 września 2024 r. o godz. 12.30 w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Edukacji, ul. Papieża Jana Pawła II 17, 58 – 400 Kamienna Góra lub mailowo: pcekamgora@o2.pl z dopiskiem: „Zakup i wymiana lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - najniższa cena. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: - wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1, Płatność za wykonanie usługi nastąpi jednorazowo po zakończeniu usługi i odbiorze przez zamawiającego, przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze Bernarda Kurczewska

czytaj dalej »