Podsumowanie działalności Zespołów Orzekających w 2022/2023 roku

Podsumowanie działalności Zespołów Orzekających  działających przy Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w 2022/2023 roku.

Najważniejszą działalnością PCE – PPP niosącą za sobą skutki prawne i ekonomiczne  jest  praca Zespołu Orzekającego. W 2022/2023  roku specjaliści działający w Zespole Orzekającym zebrali się 15 razy ( 3 posiedzenia nadzwyczajne) i wydali 174  orzeczenia różnego typu i opinie o wwrd.

W porównaniu z poprzednim rokiem 2021/2022 , w którym wydano 142 orzeczenia, zauważalny jest wzrost liczby wydanych orzeczeń o 32 orzeczenia, co stanowi wzrost o 18,5 %.

Rodzaje wydawanych orzeczeń:

  1. Orzeczenia o potrzebie  kształcenia specjalnego z uwagi na niepełnosprawność intelektualną ( lekkie, umiarkowane, znaczne  ) – 15,
  2. Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na autyzm, w tym zespół Aspergera – 52,
  3. Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na słabe widzenie – 6,
  4. Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na słabe słyszenie – 8,
  5. Orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego ze sprzężoną niepełnosprawnością – 17,
  6. Orzeczenia o potrzebie indywidualnego nauczania – 19,
  7. Orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na zagrożenie niedostosowaniem społecznym – 8,
  8. Orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na niepełnosprawność ruchową, w tym z afazją – 11,
  9. Orzeczenia o potrzebie zajęć rewalidacyjno – wychowawczych indywidualnych/zespołowych – 1.
  10. Opinie o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka – 37,

W roku szkolnym 2022/2023 został zmieniony wniosek o wydanie orzeczenia. Zawarto dodatkowe informacje dotyczące terminów badań. Wydanie orzeczenia jest decyzją administracyjną. Czas wydania orzeczenia od chwili wpłynięcia wniosku ze wszystkimi załącznikami o jego wydanie wynosi 30 dni kalendarzowych.

Czytaj również

Zapytanie ofertowe nr 4/2024 na zakup i wymianę lamp oświetleniowych

29 sierpnia 2024

Zapytanie ofertowe nr 4/2024 na zakup i wymianę lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Znak sprawy: PCE/207/VIII/2024 Kamienna Góra, dnia 06 sierpnia 2024 r. Zaproszenie do złożenia oferty. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2021, poz.1129 ) zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Zakup i wymianę lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”. Nazwa i adres Zamawiającego: Powiat Kamiennogórski – Powiatowe Centrum Edukacji Papieża Jana Pawła II 17 58 – 400 Kamienna Góra Tel. 75 645 02 44, kom. 601646072 mail: pcekamfgora@o2.pl Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i wymianę lamp oświetleniowych w pomieszczeniach Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze.
Zamówienie ma na celu wykonanie następujących prac:
  1. Dostarczenie i zamontowanie lamp oświetleniowych sufitowych w poszczególnych pomieszczeniach budynku PCE:
Parter: Korytarz – 2 lampy, Wypożyczalnia – 4 lampy, Sala – 9 lamp, Gabinet pedagoga 1 – 2 lampy, Sala integracji sensoryczne – 2 lampy. I Piętro: Pokój nauczycielski – 2 lampy, Gabinet psychologa 1 – 3 lampy, Poczekalnia – 3 lampy, Gabinet psychologa 2 – 2 lampy Gabinet logopedyczny 1 – 3 lampy, Gabinet pedagogiczny – 2 lampy, Gabinet logopedyczny 2 – 2 lampy, Korytarz – 2 lampy, Gabinet psychologa 3 – 3 lampy. Ogółem 41 lamp. Oględzin pomieszczeń można dokonywać od poniedziałku do piątku w godzinach: 8 – 15. Termin realizacji zamówienia: do 31 października 2024 r. Termin składania ofert upływa w dniu  30 września 2024 r. o godz. 12.00 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 września 2024 r. o godz. 12.30 w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Edukacji, ul. Papieża Jana Pawła II 17, 58 – 400 Kamienna Góra lub mailowo: pcekamgora@o2.pl z dopiskiem: „Zakup i wymiana lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - najniższa cena. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: - wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1, Płatność za wykonanie usługi nastąpi jednorazowo po zakończeniu usługi i odbiorze przez zamawiającego, przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze Bernarda Kurczewska

czytaj dalej »

Harmonogram pracy PCE

4 września 2024

Szanowni Państwo poniżej znajduje się aktualny harmonogram pracy PCE w Kamiennej Górze obowiązujący od 02.09.2024r.

czytaj dalej »

Ogłoszenie

30 sierpnia 2024

W dniu 29 sierpnia 2024 roku na placu przed Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną znaleziono kartę  Banku Credit Agricole. Karta jest podpisana imieniem i nazwiskiem. Właściciel może odebrać kartę w godzinach pracy sekretariatu Poradni.

czytaj dalej »