Podsumowanie pracy ZO w roku szkolnym 2021/2022

Podsumowanie działalności Zespołów Orzekających działających przy Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w 2021/2022 roku.

Najważniejszą działalnością PCE – PPP niosącą za sobą skutki prawne i ekonomiczne jest praca Zespołu Orzekającego. W 2021/2022 roku specjaliści działający w Zespole Orzekającym zebrali się 16 razy (4 posiedzenia nadzwyczajne) i wydali 142 orzeczenia różnego typu.

Rodzaje wydawanych orzeczeń:
1. Orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na niepełnosprawność intelektualną ( lekkie, umiarkowane, znaczne ) – 16,
2. Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na autyzm, w tym zespół Aspergera – 37,
3. Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na słabe widzenie – 7,
4. Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na słabe słyszenie – 5,
5. Orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego ze sprzężoną niepełnosprawnością – 7,
6. Orzeczenia o potrzebie indywidualnego nauczania – 21,
7. Orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na zagrożenie niedostosowaniem społecznym – 4,
8. Opinie o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju – 23,
9. Orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na niepełnosprawność ruchową, w tym z afazją – 18,
10. Orzeczenia o potrzebie zajęć rewalidacyjno – wychowawczych indywidualnych/zespołowych – 4.

Wydanie orzeczenia jest decyzją administracyjną. Czas wydania orzeczenia od chwili wpłynięcia wniosku o jego wydanie wynosi 30 dni kalendarzowych.

Czytaj również

Zapytanie ofertowe nr 5/2024 na zakup oprogramowania

5 września 2024

Zapytanie ofertowe nr 5/2024 na zakup oprogramowania Biofeedback Verim i szkolenie kadry pedagogicznej w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Znak sprawy: PCE/327/IX/2024 Kamienna Góra, dnia 05 września 2024 r. Zaproszenie do złożenia oferty. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2024, poz.1320 ) zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Zakup oprogramowania Biofeedback Verim i szkolenie kadry pedagogicznej w Powiatowym Centrum Edukacji”. Nazwa i adres Zamawiającego: Powiat Kamiennogórski – Powiatowe Centrum Edukacji Papieża Jana Pawła II 17 58 – 400 Kamienna Góra Tel. 75 645 02 44, kom. 601646072 mail: pcekamgora@o2.pl Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oprogramowania Biofeedback Verim ( 1 sztuka ) oraz przeszkolenie kadry pedagogicznej ( 11 osób ) w zakresie pracy z zakupionym systemem Biofeedback Verim w Powiatowym Centrum Edukacji  w Kamiennej Górze.
Zamówienie ma na celu wykonanie następujących prac:
  1. Dostarczenie oprogramowania Biofeedback Verim.
  2. Przeszkolenie 11 pracowników w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze.
  3. Wydanie zaświadczeń o odbytym szkoleniu.
Termin realizacji zamówienia: do 31 października 2024 r. Termin składania ofert upływa w dniu  30 września 2024 r. o godz. 12.00 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 września 2024 r. o godz. 12.30 w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Edukacji, ul. Papieża Jana Pawła II 17, 58 – 400 Kamienna Góra lub mailowo: pcekamgora@o2.pl z dopiskiem: „Zakup oprogramowania Biofeedback Verim i szkolenie kadry pedagogicznej w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - najniższa cena. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: - wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1, Płatność za wykonanie usługi nastąpi jednorazowo po zakończeniu usługi i odbiorze przez zamawiającego, przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze Bernarda Kurczewska

czytaj dalej »

Ogłoszenie

30 sierpnia 2024

W dniu 29 sierpnia 2024 roku na placu przed Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną znaleziono kartę  Banku Credit Agricole. Karta jest podpisana imieniem i nazwiskiem. Właściciel może odebrać kartę w godzinach pracy sekretariatu Poradni.

czytaj dalej »

Zapytanie ofertowe nr 4/2024 na zakup i wymianę lamp oświetleniowych

29 sierpnia 2024

Zapytanie ofertowe nr 4/2024 na zakup i wymianę lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Znak sprawy: PCE/207/VIII/2024 Kamienna Góra, dnia 06 sierpnia 2024 r. Zaproszenie do złożenia oferty. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2021, poz.1129 ) zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Zakup i wymianę lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”. Nazwa i adres Zamawiającego: Powiat Kamiennogórski – Powiatowe Centrum Edukacji Papieża Jana Pawła II 17 58 – 400 Kamienna Góra Tel. 75 645 02 44, kom. 601646072 mail: pcekamfgora@o2.pl Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i wymianę lamp oświetleniowych w pomieszczeniach Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze.
Zamówienie ma na celu wykonanie następujących prac:
  1. Dostarczenie i zamontowanie lamp oświetleniowych sufitowych w poszczególnych pomieszczeniach budynku PCE:
Parter: Korytarz – 2 lampy, Wypożyczalnia – 4 lampy, Sala – 9 lamp, Gabinet pedagoga 1 – 2 lampy, Sala integracji sensoryczne – 2 lampy. I Piętro: Pokój nauczycielski – 2 lampy, Gabinet psychologa 1 – 3 lampy, Poczekalnia – 3 lampy, Gabinet psychologa 2 – 2 lampy Gabinet logopedyczny 1 – 3 lampy, Gabinet pedagogiczny – 2 lampy, Gabinet logopedyczny 2 – 2 lampy, Korytarz – 2 lampy, Gabinet psychologa 3 – 3 lampy. Ogółem 41 lamp. Oględzin pomieszczeń można dokonywać od poniedziałku do piątku w godzinach: 8 – 15. Termin realizacji zamówienia: do 31 października 2024 r. Termin składania ofert upływa w dniu  30 września 2024 r. o godz. 12.00 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 września 2024 r. o godz. 12.30 w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Edukacji, ul. Papieża Jana Pawła II 17, 58 – 400 Kamienna Góra lub mailowo: pcekamgora@o2.pl z dopiskiem: „Zakup i wymiana lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - najniższa cena. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: - wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1, Płatność za wykonanie usługi nastąpi jednorazowo po zakończeniu usługi i odbiorze przez zamawiającego, przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze Bernarda Kurczewska

czytaj dalej »