Harmonogram posiedzeń Zespołów Orzekających na rok szkolny 2022/2023

Powiatowe Centrum Edukacji – Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Kamiennej Górze diagnozuje i orzeka w sprawach wszystkich niepełnosprawności dzieci/uczniów: z wadą słuchu, z wadą wzroku, autyzmem, zespołem Aspergera, niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją, niepełnosprawnościami intelektualnymi ( lekka, umiarkowana, znaczna, głęboka ), ze sprzężoną niepełnosprawnością oraz zagrożeniem niedostosowaniem społecznym i niedostosowaniem społecznym.

Posiedzenia Zespołów Orzekających w roku szkolnym 2022/2023 odbywają się w każdą pierwszą środę miesiąca. We wrześniu i czerwcu posiedzenia ZO odbywają się co 2 tygodnie.

Harmonogram posiedzeń Zespołów Orzekających na rok szkolny 2022/2023:
1. 01 września 2022 r., godz. 15,
2. 14 września 2022 r., godz. 15,
3. 28 września 2022 r., godz. 15,
4. 05 października 2022 r., godz. 15,
4. 09 listopada 2022 r., godz. 15,
5. 07 grudnia 2022 r., godz. 15,
6. 04 stycznia 2023 r., godz. 15,
7. 01 lutego 2023 r., godz. 15,
8. 01 marca 2023 r., godz.15,
9. 05 kwietnia 2023 r., godz. 15,
10. 10 maja 2023 r., godz. 15,
11. 07 czerwca 2023 r., godz. 15,
12. 21 czerwca 2023 r., godz. 15.

Czytaj również

Informacja - weekend majowy

29 kwietnia 2024

Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze informuje, że w dniach 01.05.2024 r. do 03.05.2024 r. oraz 30 – 31.05.2024 r. Powiatowe Centrum Edukacji będzie nieczynne - urlopy wypoczynkowe pracowników. Za utrudnienia przepraszamy!

czytaj dalej »

Bezpłatne badania testem ADOS-2

10 maja 2024

Specjaliści z Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze realizują bezpłatne badania wystandaryzowanym testem ADOS – 2, który sanowi ,,złoty standard” wykorzystywany w diagnozowaniu osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD). ADOS-2 stanowi częściowo ustrukturyzowany, wystandaryzowany protokół obserwacji. Narzędzie obejmuje zestaw prób prowokujących osobę badaną do określonych zachowań społecznych, co umożliwia obserwowanie jej w trakcie naturalnie przebiegającej interakcji z badającym. Wymaga posługiwania się wystandaryzowanym zestawem pomocy i kierowania się ściśle zdefiniowanymi kryteriami oceny, ale procedurę badania charakteryzuje znaczny stopień elastyczności. Składa się z pięciu modułów (wersji) przeznaczonych dla badanych różniących się wiekiem i poziomem rozwoju ekspresji językowej. Na podstawie obserwacji diagnosta ocenia różne aspekty zachowania, reprezentujące pięć kategorii: Język i komunikacja, Wzajemność w interakcjach społecznych, Zabawa/Wyobraźnia, Zachowania stereotypowe i sztywne zainteresowania, Inne zachowania odbiegające od normy. Oprócz danych jakościowych w efekcie badania uzyskuje się wyniki ilościowe w dwu skalach: Afekt społeczny oraz Ograniczone i powtarzane zachowanie, a także wynik całkowity. Porównanie tego wyniku z odpowiednim dla danego modułu progiem odsiewowym pozwala na określenie, czy zachowanie badanego wskazuje, czy nie wskazuje na zaburzenia ze spektrum autyzmu, a w przypadku najmłodszych badanych (w wieku poniżej 31 miesięcy) – na określenie stopnia, w jakim zachowanie dziecka budzi niepokój. W odniesieniu do badanych w wieku powyżej 30 miesięcy oblicza się też na podstawie wyniku całkowitego wynik porównawczy, wyrażony w skali 1-10, wskazujący na nasilenie zaburzeń i pozwalający na porównania interindywidualne. Źródło: Pracownia Testów Psychologicznych w Warszawie.

czytaj dalej »

Bilans 2023

10 maja 2024

Poniżej znajdą Państwo bilans jednostki budżetowej za rok 2023.

czytaj dalej »