Zapytanie ofertowe nr 4/2024 na zakup i wymianę lamp oświetleniowych
29 sierpnia 2024
Zapytanie ofertowe nr 4/2024 na zakup i wymianę lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze.
Znak sprawy: PCE/207/VIII/2024
Kamienna Góra, dnia 06 sierpnia 2024 r.
Zaproszenie do złożenia oferty.
Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2021, poz.1129 ) zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
„Zakup i wymianę lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”.
Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Kamiennogórski – Powiatowe Centrum Edukacji
Papieża Jana Pawła II 17
58 – 400 Kamienna Góra
Tel. 75 645 02 44,
kom. 601646072
mail: pcekamfgora@o2.pl
Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i wymianę lamp oświetleniowych w pomieszczeniach Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze.
Zamówienie ma na celu wykonanie następujących prac:
- Dostarczenie i zamontowanie lamp oświetleniowych sufitowych w poszczególnych pomieszczeniach budynku PCE:
Parter:
Korytarz – 2 lampy,
Wypożyczalnia – 4 lampy,
Sala – 9 lamp,
Gabinet pedagoga 1 – 2 lampy,
Sala integracji sensoryczne – 2 lampy.
I Piętro:
Pokój nauczycielski – 2 lampy,
Gabinet psychologa 1 – 3 lampy,
Poczekalnia – 3 lampy,
Gabinet psychologa 2 – 2 lampy
Gabinet logopedyczny 1 – 3 lampy,
Gabinet pedagogiczny – 2 lampy,
Gabinet logopedyczny 2 – 2 lampy,
Korytarz – 2 lampy,
Gabinet psychologa 3 – 3 lampy.
Ogółem 41 lamp.
Oględzin pomieszczeń można dokonywać od poniedziałku do piątku w godzinach: 8 – 15.
Termin realizacji zamówienia:
do 31 października 2024 r.
Termin składania ofert upływa w dniu
30 września 2024 r. o godz. 12.00
Otwarcie ofert nastąpi w dniu
30 września 2024 r. o godz. 12.30 w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Edukacji, ul. Papieża Jana Pawła II 17, 58 – 400 Kamienna Góra lub mailowo:
pcekamgora@o2.pl z dopiskiem:
„Zakup i wymiana lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”.
Oferent może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- najniższa cena.
Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty:
- wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1,
Płatność za wykonanie usługi nastąpi jednorazowo po zakończeniu usługi i odbiorze przez zamawiającego, przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze
Bernarda Kurczewska