Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

Poniżej znajdą Państwo raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego.

Załączniki

# Plik Wielkość pliku Pobrania
1 zip raport-stan-dostepnosci 313 KB 292

Czytaj również

Poradniki dla rodziców dzieci w spektrum autyzmu

15 maja 2024

Zachęcamy do zapoznania się z ,,Poradnikiem dla rodziców dzieci w spektrum autyzmu” oraz z ,,Poradnikiem dla nauczycieli. Praca z dziećmi w spektrum autyzmu”. Poradniki powstały dzięki współpracy Fundacji ING Dzieciom a Fundacją SYNAPSIS.

czytaj dalej »

Zapytanie ofertowe nr 1/ 2024 na wymianę mebli w gabinecie psychologicznym

26 czerwca 2024

Zapytanie ofertowe nr 1/ 2024 na wymianę mebli w  gabinecie psychologicznym zgodnie z RODO w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze. Znak sprawy: PCE/184/VI/2024 Kamienna Góra, dnia 24 czerwca 2024 r. Zaproszenie do złożenia oferty. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2021, poz.1129 ) zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Wymiana mebli w  gabinecie psychologa zgodnie z RODO w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze”. Nazwa i adres Zamawiającego: Powiat Kamiennogórski – Powiatowe Centrum Edukacji Papieża Jana Pawła II 17 58 – 400 Kamienna Góra tel. 75 645 02 44, kom. 601646072 mail: pcekamfgora@o2.pl Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje dokonanie pomiarów i wykonanie mebli biurowych – szaf zamykanych i biurka w gabinecie psychologa w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze.
Zamówienie ma na celu wykonanie następujących prac:
  1. Pomiar gabinetu.
  2. Wykonanie projektu mebli.
  3. Przywóz i złożenie mebli na miejscu.
Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2024 r. Termin składania ofert upływa w dniu  12 lipca 2024 r. o godz. 12.00 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 lipca 2024 r. o godz. 12.30 w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Edukacji, ul. Papieża Jana Pawła II 17, 58 – 400 Kamienna Góra lub mailowo: pcekamgora@o2.pl z dopiskiem: „Wymiana mebli w  gabinecie psychologa zgodnie z RODO w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze”. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - najniższa cena. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: - wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1, Płatność za wykonanie usługi nastąpi jednorazowo po zakończeniu usługi i odbiorze przez zamawiającego, przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze Bernarda Kurczewska

czytaj dalej »

Zapytanie ofertowe nr 2/ 2024 na regały jezdne do archiwum

28 czerwca 2024

Zapytanie ofertowe nr 2/ 2024 na regały jezdne do archiwum w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze. Znak sprawy: PCE/186/VI/2024 Kamienna Góra, dnia 28 czerwca 2024 r. Zaproszenie do złożenia oferty. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2021, poz.1129 ) zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Regały jezdne do archiwum w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”. Nazwa i adres Zamawiającego: Powiat Kamiennogórski – Powiatowe Centrum Edukacji Papieża Jana Pawła II 17 58 – 400 Kamienna Góra Tel. 75 645 02 44, kom. 601646072 mail: pcekamfgora@o2.pl Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje dokonanie pomiarów i wykonanie regałów jezdnych do archiwum w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze.
Zamówienie ma na celu wykonanie następujących prac:
  1. Pomiar archiwum.
  2. Wykonanie regałów jezdnych.
  3. Przywóz i złożenie mebli na miejscu.
Termin realizacji zamówienia: do 31 sierpnia 2024 r. Termin składania ofert upływa w dniu   31 lipca 2024 r. o godz. 12.00   Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 lipca 2024 r. o godz. 12.30 w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Edukacji, ul. Papieża Jana Pawła II 17, 58 – 400 Kamienna Góra lub mailowo: pcekamgora@o2.pl z dopiskiem: „Regały jezdne do archiwum w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - najniższa cena. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: - wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1, Płatność za wykonanie usługi nastąpi jednorazowo po zakończeniu usługi i odbiorze przez zamawiającego, przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze Bernarda Kurczewska

czytaj dalej »