Sprawozdanie z realizacji programu Za Życiem

Dyrektor wiodącego ośrodka koordynacyjno – rehabilitacyjno – opiekuńczego działającego przy PCE – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze przedstawia sprawozdanie z działalności za 2020 rok.

W ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin ,,Za Życiem” w roku 2020 zrealizowano 1300 godzin różnorodnych zajęć specjalistycznych – terapeutycznych, zajęć integracji sensorycznej, rehabilitacji ruchowej oraz konsultacji z rodzicami i dzieckiem.

Nie realizowano konsultacji medycznych z powodu braku umowy z lekarzem. Zrealizowano wszystkie godziny zajęć zgodnie z harmonogramem na 2020 rok. Nie było dodatkowych godzin zrealizowanych z odsetek na koncie. Celem wszechstronnych i różnorodnych oddziaływań było zapewnienie dzieciom niepełnosprawnym dostępu do zwiększonej pomocy w wyrównywaniu deficytów rozwojowych, podjęcie większej ilości działań stymulujących dziecko we wczesnym etapie jego rozwoju.

Ilość zrealizowanych godzin dla każdego dziecka została dobrana indywidualnie w konsultacji z rodzicami, mając na uwadze możliwości dostosowania godzin pracy do możliwości organizacyjnych rodziców, ich pracy zawodowej, a także biorąc pod uwagę ilość godzin jakie zaproponowali rodzicom inni terapeuci, co w rezultacie miało na celu dostosowanie ilości godzin do możliwości psychofizycznych konkretnego dziecka. W programie uczestniczyły również dzieci, które miały wydane opinie o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, ale nie realizowały zajęć wwrd na terenie naszej placówki.

Dla trójki dzieci ( rodzeństwo w wieku 6, 3 i 1 rok ) objętych programem zajęcia były częściowo realizowane w domu rodzinnym, z uwagi na niepełnosprawność intelektualną matki ( porażenie mózgowe ) i brak możliwości udania się do poradni. W sprawie rodziny z niepełnosprawną mamą przeprowadzono interwencję wspólnie z dyrektorem PPP , przedstawicielem opieki społecznej oraz kuratorem sądowym rodziny w postaci szeregu rozmów telefonicznych oraz wysłania pisma odwoławczego do dyrektora przedszkola w związku z odmową przyznania miejsca w przedszkolu 3 letniej dziewczynce.

Ponadto kontaktowano się telefonicznie i osobiście z kuratorem sądowym w sprawie rodziny. Ponadto monitorowano wizyty lekarskie specjalistyczne dla dzieci . Zorganizowano zbiórkę zabawek , książeczek i ubrań dla rodzeństwa.

W realizację programu w terminie od 02 stycznia do 31 grudnia 2020 r., zaangażowanych było
9 specjalistów. W roku 2020 na skutek pandemii Covid 19 i wynikającymi w związku z tym ograniczeniami zakres i sposób realizacji programu „Za Życiem” musiał ulec pewnym zmianom:

– od 23.03.2020 do 04.05.2020 terapie prowadzono w formie zdalnej za pomocą poczty internetowej i komunikatorów: Messenger i WhatsApp.

– po raz pierwszy to rodzice musieli bardziej aktywnie włączyć się do prowadzonej terapii, chociażby poprzez wydrukowanie kart pracy, pomocy, przygotowanie dla dziecka miejsca do zajęć, odsyłanie wykonanych zadań itp.

– rodzice znacznie częściej konsultowali się z terapeutą, zwłaszcza ci, których dzieci jednocześnie realizowały podstawę programową klasy ,,”0. Często próbowano wspólnie znaleźć odpowiedni materiał ćwiczeniowy tak, aby dzieci pomimo i tak dużego obciążenia i znudzenia wynikającego z ciągłego wykonywania przedrukowywanych kart pracy, chciały jeszcze podjąć jakąkolwiek aktywność. Stąd różnego rodzaju ćwiczenia relaksacyjne, w tym m.in. yoga dla dzieci.

-terapia zdalna pokazała, że jej efektywność uwarunkowana jest skutecznie funkcjonującą triadą: rodzic – dziecko – terapeuta, w której każde z ogniw jest w nią jednakowo zaangażowane, pomimo czasami różnych ograniczeń, jak np. brak drukarki, niestabilne łącze internetowe, itd. Od 4 maja 2020 roku wszystkie zajęcia wróciły w formie stacjonarnej i tak były realizowane do końca roku z zachowaniem reżimu sanitarnego.

Zrealizowano:

– 218 godzin terapii psychologicznej, ( zaangażowanych 2 psychologów ),
– 429 godziny terapii logopedycznej, ( zaangażowanych 3 logopedów ),
– 116 godzin terapii pedagogicznej, ( zaangażowanych 1 pedagog ),
– 348 godzin arteterapii z terapią pedagogiczną, ( zaangażowany 1 arteterapeuta ),
– 8 godzin rehabilitacji ruchowej, ( zaangażowany 1 rehabilitant ),
– 139 godzin integracji sensorycznej, ( zaangażowany 1 terapeuta SI ),
– 42 godziny konsultacji dla rodziców ( wszyscy psycholodzy, pedagodzy i logopedzi ).

Liczba pacjentów objęta programem ,,Za Życiem”: w roku szkolnym 2019/2020 – 27 dzieci, a w roku 2020/2021 – 16 dzieci w wieku do 9 lat. Dzieci są zapisywane do programu w takcie trwania całego roku od momentu wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole ( za zgodą rodziców ). Wśród nich są dzieci ze sprzężonymi niepełnosprawnościami, z zespołem Downa, z autyzmem, z zespołem Turnera,
z głuchotą ( implantowane ), słabo słyszące, słabo widzące, z niepełnosprawnością intelektualną, z wadami genetycznymi. Zwiększyła się również liczba zrealizowanych godzin z integracji sensorycznej z 89 godzin zrealizowanych w 2019 roku do 139 godzin zrealizowanych w 2020 roku. Jest to przede wszystkim wynik dużego zainteresowania ze strony rodziców bezpłatnym korzystaniem z zajęć integracji sensorycznej.

Dodatkowa ilość godzin różnorodnych zajęć i terapii przyznanych w ramach programu „Za Życiem” przełożyła się na efekty:

a) wcześniejszego wykrycia i likwidowania oraz korygowania zaobserwowanych u dziecka nieprawidłowości w rozwoju,

b) zwiększenia efektywności pracy, dzieci stały się bardziej śmiałe i chętne do współpracy, nabrały zaufania do specjalistów, pozostawały bez rodziców na zajęciach,

c) systematyczne zajęcia pozwoliły na nawiązanie relacji terapeutycznej, utrwalenie materiału, wprowadzenie nowych treści programowych, na bieżąco ich korygowanie oraz w przypadku dzieci
z autyzmem powtarzalne schematy,w przewidywalnym otoczeniu, w konkretnej kolejności, z konkretnymi pomocami dydaktycznymi,

d) usprawnianie percepcji wzrokowej (spostrzegawczość, analiza i synteza wzrokowa) oraz funkcji angażujących myślenie i uczenie się (pamięć, uwaga),

e) zwiększanie samodzielności dzieci oraz stopniowe pokonywanie napotykanych trudności,

f) zajęcia z dziećmi oraz dzielenie się informacjami o funkcjonowaniu i czynionych przez dzieci postępach pozwalało na zbudowanie zaufania specjalista – rodzic , co z kolei wiązało się z zadawaniem przez rodziców pytań do zajęć, dzieleniu się swoimi doświadczeniami , ale również lękami i obawami np. co do dalszego rozwoju i funkcjonowania w szkole ich dziecka,

g) bazując na zdobytym zaufaniu rodzice na bieżąco dzielili się informacjami na temat pojawiających się, czasami niepokojących ich, zachowań u swojego dziecka w domu oraz przedszkolu ,

h) szybkie wychwycenie tych zachowań pomogło zastosować konkretne strategie zaradcze do zastosowania w domu rodzinnym dziecka,

i) otwartość rodziców pomagała zrozumieć zachowania dzieci na zajęciach , które często wynikały
z konkretnych sytuacji w rodzinie, zmian zachodzących w domu rodzinnym,

j) rozmowy z rodzicami i ich otwartość w dzieleniu się troskami wpływało na wspólne rozważania
( specjalista – rodzic) o dalszych szkolnych losach ich dzieci,

k) szczególne efekty zaobserwowano u rodziny z niepełnosprawną mamą. Systematyczne wizyty w domu rodzinnym pozwoliły na wytworzenie więzi i zaufania pomiędzy dziećmi, matką i terapeutą. Poza zajęciami terapeutycznymi: zabawy rytmiczne, czytanie książeczek, rysowanie, lepienie itp., stosowano metody modelowania pozytywnych zachowań, począwszy od nauki treningu czystości u dzieci, wykonywania podstawowych zabiegów higienicznych ( mycie buzi, rąk, zębów oraz czesanie włosów ), uczenia samodzielności w ubieraniu się i jedzeniu. Dodatkowo podniosły się dzięki temu kompetencje wychowawcze niepełnosprawnej mamy, która obserwując pracę pedagoga zaczęła wprowadzać zasady
i metody postępowania sugerowane przez terapeutę,

l) zajęcia specjalistyczne zaowocowały podniesieniem poziomu szeregu umiejętności niezbędnych w procesie uczenia się takich jak:
– sprawność manualna i graficzna ( rysowanie szlaczków litero podobnych, nawlekanie koralików, lepienie z plasteliny i masy plastycznej, odwzorowywanie, wycinanie nożyczkami prostych kształtów),

– koordynacja wzrokowo – ruchowa ( umiejętność analizowania i rozróżniania kształtów, dopasowywanie , segregowanie, porównywanie,

– analiza i synteza słuchowa ( rozróżnianie i identyfikowanie dźwięków),

– orientacja w schemacie ciała i przestrzeni ( umiejętność określania położenia poszczególnych przedmiotów w przestrzeni),

– kreatywność i wyobraźnia ( wykonywanie swobodnych form twórczości dziecięcej z różnorodnych materiałów)

Czytaj również

Sprawozdanie z pracy pedagogicznej Powiatowego Centrum Edukacji – Biblioteki Pedagogicznej w 2023/2024 roku

28 czerwca 2024

W roku szkolnym 2023/2024 prowadzono działania dotyczące realizacji podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa ustalonych przez Ministra Edukacji i Nauki. Na stronie internetowej placówki w zakładce „Aktualności Oświatowe” zostały zamieszczone materiały dotyczące  kierunków polityki oświatowej państwa. Gromadzono i udostępniano  publikacje dotyczące m.in. takich tematów:

  • Język łaciński      i edukacja klasyczna;
  • Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym;
  • Wychowawcza rola rodziny;
  • Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli.Sztuczna inteligencja;
  • Doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego;
  • Laboratoria przyszłości;
  • Zajęcia edukacyjne wychowanie do życia w rodzinie;
  • Wspierania uczniów do rozwijania ich aktywności fizycznej;
  • Rozwój kształcenia zawodowego;
  • Wspieranie rozwoju nauki języka polskiego i oświaty polskiej za granicą i inne.
Publikacje i materiały dostępne w Internecie dotyczące kierunków polityki oświatowej państwa były popularyzowane na wystawach tematycznych organizowanych w holu  Biblioteki oraz stronie internetowej biblioteki. W roku sprawozdawczym pracownik miał dokonaną ocenę zajęć bibliotecznych. Działalność pedagogiczna biblioteki jest niestety utrudniona. Obecnie nie ma w bibliotece miejsca aby przeprowadzać zajęcia edukacyjne i przyjmować tak duże grupy dzieci. 1. Realizacja planu pracy Biblioteki :
  • Opracowywanie nowości Biblioteki - Biblioteka nie zakupiła ani jednej książki w tym okresie ; książki pozyskane były tylko z darów od czytelników i wydawnictw;
  • Prowadzenie zajęć z edukacji czytelniczej i medialnej dla dzieci przedszkolnych w ramach „Spotkań w Bajkolandii” (27 grup – 536 osób):
  • Zachwalanie na straganie (4 grupy – 84 osoby);
  • Dzień Głośnego Czytania - Warzywa z naszego ogródka (1grupa – 21 osób);
  • Poznajemy kosmos (2 grupy – 44 osoby);
  • 11 listopada – Narodowe Święto Niepodległości. Symbole narodowe (5 grup – 106 osób).
  • Bałwankowa rodzinka (5 grup – 102 osoby)
  • Tajemnicze zwierzęta – Dinozaury (4 grupy – 83 osoby)
  • Kolorowe kwiaty ( 1 grupa – 16 osób)
  • Zaczarowany świat książek (5 grup – 80 osób)
  • Prowadzenie zajęć z edukacji czytelniczej i medialnej dla dzieci szkolnych (2 grupy – 57 osób)
  • Poznajemy kosmos (1 grupa – 42 osoby);
  • Kreatywnie i z wyobraźnią w Bibliotece czyli o książkach inaczej : Kamishibai jako skuteczne narzędzie promocji czytelnictwa ( 1 grupa – 15 osób);
  • Prowadzenie zajęć z edukacji czytelniczej i medialnej dla szkół średnich
  • Działalność Biblioteki Pedagogicznej w Kamiennej Górze. Katalogi komputerowe jako źródła informacji o zbiorach ( 4 grupy – 71 osób)
  • W serwisie internetowym Biblioteki zamieszczano informacje dotyczące:
  • akcji społecznych, konkursów i programów edukacyjnych kierowanych do nauczycieli, których organizatorami były różne instytucje, stowarzyszenia i fundacje,
  • nauczania zdalnego : polecane platformy, serwisy i strony internetowe zawierające bezpłatne i wartościowe materiały edukacyjne dla nauczycieli i uczniów,
  • projekty: Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0.
  • materiały edukacyjne dostępne w Internecie dotyczące kierunków polityki oświatowej państwa opracowane przez DBP.
  • promowanie akcji czytelniczych i konkursów: Ogólnopolska akcja Narodowe Czytanie 2023 „Nad Niemnem” Eliza Orzeszkowa; Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania; Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych; Ogólnopolski konkurs na Scenariusz Lekcji Polonistycznej; konkursy plastyczne „Kraina naszych marzeń” oraz „Sekretne życie pszczół”;
  • raportów dla rodziców i nie tylko : Etat w sieci 2.0 – zdrowie psychiczne polskich nastolatków w nauce zdalnej. Raport 2021; Nastolatki w wirtualnym tunelu ; Dlaczego należy czytać dzieciom;
  • obchody święta nauki : 18-23 września XXVI Dolnośląski Festiwal Nauki :  Nauka porusza – Droga do gwiazd Mikołaja Kopernika.
  • zbiorów przygotowanych przez DBP we Wrocławiu na ich stronie internetowej Tydzień Zakazanych Książek ; Narodowe Święto Niepodległości ; Patroni roku 2023/2024; Dzień Bezpiecznego Internetu; Sztuczna Inteligencja; Kompetencje przyszłości;
  • Zainteresowanym nauczycielom przesyłano drogą elektroniczną materiały edukacyjne i zamawiano kopie cyfrowe artykułów lub fragmentów rozdziałów z książek ( 11 skanów ) jak również sprowadzano książki w ramach wypożyczeń międzybibliotecznych ( 52 książki ).
  • Promowanie platformy Ibuk Libra - Liczba otwarć na platformie internetowej Ibuk Libra – 137 i prowadzenie strony internetowej biblioteki pedagogiczna.org.pl .
  • Przygotowanie wystaw tematycznych i książek w holu biblioteki : Narodowe Czytanie – „Eliza Orzeszkowa – życie i twórczość”; Dolnośląski Festiwal Nauki – Nauka porusza – Droga do gwiazd Mikołaja Kopernika – życie i twórczość; Układ słoneczny; Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa – Nowości 2023; Dzień Bezpiecznego Internetu – Działajmy razem; Światowy Dzień Zespołu Downa; Patroni Roku 2024 – Melchior Wańkowicz; Światowy Dzień Książki; Tydzień Bibliotek w Polsce – Biblioteka na czasie”.
  • Przygotowanie wystaw prac plastycznych – 3 wystawy – 99 prac.
  • Wprowadzanie ubytków książek już wycofanych do komputerowej bazy Aleph.
  • Realizacja kwerend – 76.
  • Prowadzenie instruktażu z Alepha i Ibuk Libry – 28 osób.
2. Doskonalenie zawodowe zewnętrzne:
  • Konferencja „Technologia w edukacji”;
  • spotkania szkoleniowe organizowane w ramach samokształcenia przez pracownika Biblioteki Pedagogicznej w Kamiennej Górze obejmowały:
  1. Zapoznanie się z treścią artykułów zawartych w czasopismach „Biblioteka w Szkole” oraz w zasobach Internetu Zdobyta wiedza zostanie wykorzystana podczas spotkań sieci i samokształcenia nauczycieli bibliotekarzy oraz podczas zajęć z dziećmi.
  2. Zapoznanie się z platformami edukacyjnymi i stronami internetowymi promującymi sztuczną inteligencję.
  3. Zapoznanie się z twórczością Mikołaja Kopernika. Opracowanie na ich podstawie zajęć bibliotecznych .
3. Prowadzenie sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli: - W Bibliotece kontynuowano działalność  sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli bibliotekarzy powiatu kamiennogórskiego pod nazwą Aktywni bibliotekarze Kamiennogórskiego Forum Bibliotekarzy. Odbyły  się dwa spotkania. Jedno spotkanie – w listopadzie , w którym wzięło udział 12 osób. Tematyka tego spotkania : - Kreatywne wykorzystanie nowych mediów w pracy bibliotekarza : darmowe narzędzia cyfrowe w animacji, edukacji i promocji kultury i czytelnictwa – warsztaty (12 osób). Drugie spotkanie w ramach KFB był to wyjazd studyjny do miejscowości Broumovo – Czechy. Uczestnicy wyjazdu zwiedzili klasztor oraz bibliotekę klasztorną. (15 osób) 4. Współpraca z innymi instytucjami i placówkami:
  • współpraca z Biblioteką Publiczną w Kamiennej Górze w ramach ogólnopolskiej akcji Narodowe Czytanie, wypożyczeń międzybibliotecznych, spotkań sieci Kamiennogórskiego Forum Bibliotekarzy, wyjazd studyjny do Broumova;
  • „Literacki pokaz mody – Moda na książkę” - współpraca z Biblioteką Publiczną w Kamiennej Górze w ramach ich projektu „Blisko : cały październik – organizacja dwóch warsztatów, prowadzenie wykładu oraz całego pokazu „Moda na książkę”;
  • prowadzenie strony internetowej biblioteki pedagogiczna.org.pl oraz zamieszczanie tam przydatnych informacji i materiałów dla użytkowników biblioteki;
  • współpraca z biblioteką szkolną SP nr 1 i 2 w Kamiennej Górze - planowanie zakupów, wymiana informacji o wydarzeniach promujących czytelnictwo;
  • współpraca z biblioteką szkolną Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących - planowanie zakupów, wymiana informacji związanych z NPRCz, prowadzenie zajęć edukacyjnych dla klas 5-tych technikum;
  • współpraca z Przedszkolem Nr 3 w Kamiennej Górze – udział dzieci w zajęciach bibliotecznych, promowanie czytelnictwa;
  • współpraca ze Szkołą Podstawową nr 1 – praca w komisji XII Konkursu Powiatowego Poezji Dziecięcej klas 1-3;
  • współpraca z Domem Kultury w Lubawce - praca w komisji konkursu Pegazik;
  • współpraca z innymi placówkami oświatowymi - Dziecięca Świetlica Środowiskowa – promowanie twórczości plastycznej dzieci oraz zajęć edukacyjnych;
  • współpraca z wszystkimi nauczycielami bibliotekarzami i bibliotekarzami bibliotek publicznych – przesyłanie drogą e-mailową informacji o spotkaniach Kamiennogórskiego Forum Bibliotekarzy oraz innych informacji związanych z pracą bibliotek i wzajemnej współpracy;
  • współpraca z bibliotekami pedagogicznymi na Dolnym Śląsku : wypożyczenia międzybiblioteczne, przesyłanie kopii cyfrowych ( skanów ), wymiana doświadczeń i informacji drogą e-mailową.
Opracowała: Dorota Pawłowska nauczyciel bibliotekarz      

czytaj dalej »

Zapytanie ofertowe nr 3/ 2024 na zakup oprogramowania specjalistycznego

9 lipca 2024

Zapytanie ofertowe nr 3/ 2024 na zakup oprogramowania specjalistycznego w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze. Znak sprawy: PCE/195/VII/2024 Kamienna Góra, dnia 05 lipca 2024 r. Zaproszenie do złożenia oferty. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2021, poz.1129 ) zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Zakup oprogramowania specjalistycznego do Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze”. Nazwa i adres Zamawiającego: Powiat Kamiennogórski – Powiatowe Centrum Edukacji Papieża Jana Pawła II 17 58 – 400 Kamienna Góra Tel. 75 645 02 44, kom. 601646072 mail: pcekamfgora@o2.pl Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oprogramowania specjalistycznego zgodnie ze specyfikacją: mTalent Wczesne wspomaganie rozwoju – 1 szt. mTalent ORM i Afazja – Pakiet Ekspert – 1 szt. mTalent Zajęcia logopedyczne – Pakiet Ekspert (cz. 1 i cz. 2) – 1 szt. mTalent Autyzm. Rozumienie i naśladowanie mowy + mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz.1 – 1 szt. Autyzm. Mowa czynna, od słowa do zdania + mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym cz.2 – 1 szt. mTalent Matematyka. Dyskalkulia – 1 szt. mTalent ADHD – 1 szt. mTalent Dysleksja – 1 szt. mTalent Percepcja wzrokowo-słuchowa – Pakiet Ekspert – 1 szt. Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2024 r. Termin składania ofert upływa w dniu  19 lipca 2024 r. o godz. 12.00 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 lipca 2024 r. o godz. 12.30 w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Edukacji, ul. Papieża Jana Pawła II 17, 58 – 400 Kamienna Góra lub mailowo: pcekamgora@o2.pl z dopiskiem: „Zakup oprogramowania specjalistycznego do Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze”. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - najniższa cena. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: - wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1, Płatność za wykonanie usługi nastąpi jednorazowo po zakończeniu usługi i odbiorze przez zamawiającego, przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze Bernarda Kurczewska

czytaj dalej »

Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego 1/2024

12 lipca 2024

Kamienna Góra, 12 lipca 2024 r. Wszyscy Wykonawcy Dotyczy: zaproszenia do złożenia oferty cenowej na wykonanie: ,,Wymiana mebli w gabinecie psychologa zgodnie z RODO w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze” stanowiącego własność Powiatowego Centrum Edukacji, zlokalizowanego przy  ul. Papieża Jana Pawła II 17 w Kamiennej Górze. Powiat Kamiennogórski informuje, że w wyniku zaproszenia do złożenia oferty cenowej, którego przedmiotem jest wykonanie „Wymiany mebli w gabinecie psychologa zgodnie z RODO w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze”, stanowiącego własność powiatu kamiennogórskiego, zlokalizowanego przy ul. Papieża Jana Pawła II 17 w Kamiennej Górze dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę: Zakład Usługowo Produkcyjny ,,Stelda” s.c. ul. Podgórze 58, 58 – 420 Lubawka, Oferta złożona przez powyższego Wykonawcę spełnia wymagania Zamawiającego a zaoferowana w niej cena jest najniższa. Cena wybranej oferty: 6900,00 zł. W przedmiotowym zapytaniu do dnia 12 lipca 2024 r., ofertę złożyli niżej wymienieni Wykonawcy, których oferty otrzymały następującą liczbę punktów:

LP.Nr ofertyNazwa wykonawcyAdres wykonawcyLiczba punktów
w kryterium "cena"
11Zakład Usługowo Produkcyjny "Stelda" s.c.ul. Podgórze 58
58-420 Lubawka
10

czytaj dalej »