Zapytanie ofertowe nr 1/ 2024 na wymianę mebli w gabinecie psychologicznym

Zapytanie ofertowe nr 1/ 2024 na wymianę mebli w  gabinecie psychologicznym zgodnie z RODO w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze.

Znak sprawy: PCE/184/VI/2024
Kamienna Góra, dnia 24 czerwca 2024 r.

Zaproszenie do złożenia oferty.

Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2021, poz.1129 ) zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

„Wymiana mebli w  gabinecie psychologa zgodnie z RODO w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze”.

Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Kamiennogórski – Powiatowe Centrum Edukacji
Papieża Jana Pawła II 17
58 – 400 Kamienna Góra

tel. 75 645 02 44,
kom. 601646072
mail: pcekamfgora@o2.pl

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje dokonanie pomiarów i wykonanie mebli biurowych – szaf zamykanych i biurka w gabinecie psychologa w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze.

Zamówienie ma na celu wykonanie następujących prac:

  1. Pomiar gabinetu.
  2. Wykonanie projektu mebli.
  3. Przywóz i złożenie mebli na miejscu.

Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2024 r.

Termin składania ofert upływa w dniu  12 lipca 2024 r. o godz. 12.00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 lipca 2024 r. o godz. 12.30 w Powiatowym Centrum Edukacji
w Kamiennej Górze.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Edukacji, ul. Papieża Jana Pawła II 17, 58 – 400 Kamienna Góra lub mailowo: pcekamgora@o2.pl
z dopiskiem:

„Wymiana mebli w  gabinecie psychologa zgodnie z RODO w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze”.

Oferent może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

– najniższa cena.

Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty:

– wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1,

Płatność za wykonanie usługi nastąpi jednorazowo po zakończeniu usługi i odbiorze przez zamawiającego, przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze
Bernarda Kurczewska

Załączniki

# Plik Wielkość pliku Pobrania
1 pdf Załącznik nr 1 - formularz oferty 214 KB 28

Czytaj również

Zapytanie ofertowe nr 5/2024 na zakup oprogramowania

5 września 2024

Zapytanie ofertowe nr 5/2024 na zakup oprogramowania Biofeedback Verim i szkolenie kadry pedagogicznej w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Znak sprawy: PCE/327/IX/2024 Kamienna Góra, dnia 05 września 2024 r. Zaproszenie do złożenia oferty. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2024, poz.1320 ) zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Zakup oprogramowania Biofeedback Verim i szkolenie kadry pedagogicznej w Powiatowym Centrum Edukacji”. Nazwa i adres Zamawiającego: Powiat Kamiennogórski – Powiatowe Centrum Edukacji Papieża Jana Pawła II 17 58 – 400 Kamienna Góra Tel. 75 645 02 44, kom. 601646072 mail: pcekamgora@o2.pl Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oprogramowania Biofeedback Verim ( 1 sztuka ) oraz przeszkolenie kadry pedagogicznej ( 11 osób ) w zakresie pracy z zakupionym systemem Biofeedback Verim w Powiatowym Centrum Edukacji  w Kamiennej Górze.
Zamówienie ma na celu wykonanie następujących prac:
  1. Dostarczenie oprogramowania Biofeedback Verim.
  2. Przeszkolenie 11 pracowników w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze.
  3. Wydanie zaświadczeń o odbytym szkoleniu.
Termin realizacji zamówienia: do 31 października 2024 r. Termin składania ofert upływa w dniu  30 września 2024 r. o godz. 12.00 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 września 2024 r. o godz. 12.30 w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Edukacji, ul. Papieża Jana Pawła II 17, 58 – 400 Kamienna Góra lub mailowo: pcekamgora@o2.pl z dopiskiem: „Zakup oprogramowania Biofeedback Verim i szkolenie kadry pedagogicznej w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - najniższa cena. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: - wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1, Płatność za wykonanie usługi nastąpi jednorazowo po zakończeniu usługi i odbiorze przez zamawiającego, przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze Bernarda Kurczewska

czytaj dalej »

Harmonogram pracy PCE

4 września 2024

Szanowni Państwo poniżej znajduje się aktualny harmonogram pracy PCE w Kamiennej Górze obowiązujący od 02.09.2024r.

czytaj dalej »

Zapytanie ofertowe nr 4/2024 na zakup i wymianę lamp oświetleniowych

29 sierpnia 2024

Zapytanie ofertowe nr 4/2024 na zakup i wymianę lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Znak sprawy: PCE/207/VIII/2024 Kamienna Góra, dnia 06 sierpnia 2024 r. Zaproszenie do złożenia oferty. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2021, poz.1129 ) zaprasza do złożenia oferty cenowej na: „Zakup i wymianę lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”. Nazwa i adres Zamawiającego: Powiat Kamiennogórski – Powiatowe Centrum Edukacji Papieża Jana Pawła II 17 58 – 400 Kamienna Góra Tel. 75 645 02 44, kom. 601646072 mail: pcekamfgora@o2.pl Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i wymianę lamp oświetleniowych w pomieszczeniach Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze.
Zamówienie ma na celu wykonanie następujących prac:
  1. Dostarczenie i zamontowanie lamp oświetleniowych sufitowych w poszczególnych pomieszczeniach budynku PCE:
Parter: Korytarz – 2 lampy, Wypożyczalnia – 4 lampy, Sala – 9 lamp, Gabinet pedagoga 1 – 2 lampy, Sala integracji sensoryczne – 2 lampy. I Piętro: Pokój nauczycielski – 2 lampy, Gabinet psychologa 1 – 3 lampy, Poczekalnia – 3 lampy, Gabinet psychologa 2 – 2 lampy Gabinet logopedyczny 1 – 3 lampy, Gabinet pedagogiczny – 2 lampy, Gabinet logopedyczny 2 – 2 lampy, Korytarz – 2 lampy, Gabinet psychologa 3 – 3 lampy. Ogółem 41 lamp. Oględzin pomieszczeń można dokonywać od poniedziałku do piątku w godzinach: 8 – 15. Termin realizacji zamówienia: do 31 października 2024 r. Termin składania ofert upływa w dniu  30 września 2024 r. o godz. 12.00 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 września 2024 r. o godz. 12.30 w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Edukacji, ul. Papieża Jana Pawła II 17, 58 – 400 Kamienna Góra lub mailowo: pcekamgora@o2.pl z dopiskiem: „Zakup i wymiana lamp oświetleniowych zgodnych z bhp w Powiatowym Centrum Edukacji w Kamiennej Górze ”. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: - najniższa cena. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: - wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1, Płatność za wykonanie usługi nastąpi jednorazowo po zakończeniu usługi i odbiorze przez zamawiającego, przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze Bernarda Kurczewska

czytaj dalej »