Zapytanie ofertowe nr 1/ 2024 na wymianę mebli w gabinecie psychologicznym

Zapytanie ofertowe nr 1/ 2024 na wymianę mebli w  gabinecie psychologicznym zgodnie z RODO w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze.

Znak sprawy: PCE/184/VI/2024
Kamienna Góra, dnia 24 czerwca 2024 r.

Zaproszenie do złożenia oferty.

Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2021, poz.1129 ) zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

„Wymiana mebli w  gabinecie psychologa zgodnie z RODO w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze”.

Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Kamiennogórski – Powiatowe Centrum Edukacji
Papieża Jana Pawła II 17
58 – 400 Kamienna Góra

tel. 75 645 02 44,
kom. 601646072
mail: pcekamfgora@o2.pl

Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje dokonanie pomiarów i wykonanie mebli biurowych – szaf zamykanych i biurka w gabinecie psychologa w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze.

Zamówienie ma na celu wykonanie następujących prac:

  1. Pomiar gabinetu.
  2. Wykonanie projektu mebli.
  3. Przywóz i złożenie mebli na miejscu.

Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2024 r.

Termin składania ofert upływa w dniu  12 lipca 2024 r. o godz. 12.00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 lipca 2024 r. o godz. 12.30 w Powiatowym Centrum Edukacji
w Kamiennej Górze.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowe Centrum Edukacji, ul. Papieża Jana Pawła II 17, 58 – 400 Kamienna Góra lub mailowo: pcekamgora@o2.pl
z dopiskiem:

„Wymiana mebli w  gabinecie psychologa zgodnie z RODO w Powiatowym Centrum Edukacji – Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Kamiennej Górze”.

Oferent może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać.

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

– najniższa cena.

Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty:

– wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1,

Płatność za wykonanie usługi nastąpi jednorazowo po zakończeniu usługi i odbiorze przez zamawiającego, przelewem w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji w Kamiennej Górze
Bernarda Kurczewska

Załączniki

# Plik Wielkość pliku Pobrania
1 pdf Załącznik nr 1 - formularz oferty 214 KB 79

Czytaj również

Harmonogram pracy PCE

4 września 2024

Szanowni Państwo poniżej znajduje się aktualny harmonogram pracy PCE w Kamiennej Górze obowiązujący od 02.09.2024r.

czytaj dalej »

Bilans 2024

2 maja 2025

Poniżej znajdą Państwo bilans jednostki budżetowej za rok 2024.

czytaj dalej »

Informacja

11 czerwca 2025

Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji informuje, że w dniu 20.06.2025 roku ( piątek ) placówka będzie nieczynna. Za utrudnienia przepraszamy!

czytaj dalej »